۵ پاسخ

چون نمیتونن بدن پایین میدم بیرون

من دکتر بردم گفت مال لثه هاشونه

اگه تف غلیظ هست بخاطر رفلاکسه

دیگه کم کم داره تف بارونمون میکنه 😂😂😂😂

آره زیاد
مامانم میگه بس که سردی میخوردم شیرم سرده
خودم میگم شاید لثه ش داره آماده میشه برا دندون

سوال های مرتبط

مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی