یه دکتر طب سنتی میگفت علت تشکیل نشدن قلب جنین و توقف رشد کم خونی رحم
dfi بالای اسپرم یکی از عوامل اصلی سقط در سه ماهه اول بارداری هست
هیچکس دقیق نمیگه اینو
من پارسال سر همین موضوع سقط کردم
دکترم شک کرد به تخمک من و اسپرم شوهرم بعدش کلی آرمایش و سونو دادیم همه چی اوکی بود و تهش گفت احتمالا بخاطر نقص ژنتیکی و سیستم عصبی بوده که اونم بیشتر برمیگرده به نخوردن اسید فولیک چون قبل اون بارداری من اسید فولیک نمیخوردم و بعد از اون ماجرا بود که دیگه اسیدفولیک رو کلا روزانه مصرف کردم تا دوباره باردار شدم
مشکلات ایمنی وانعقادی
قبلش این ازمایش هارو میدی وفول دارو میشی بعد اگه تشخیص به مشکل ایمنی یا انعقادی بود بمحض بتا مثبت شروع به زدن امپول انوکسا واستفاده از شیاف و ماهی یکبار هم سرم ایمنی میگیری
مشکلات کرموزونی جنین
خوب پس باید چیکار کرد؟
مشکلات اسپرم ضعیف یا تخمک ضعیف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.