اره من دو ماهه میخورم
اهنم نمیاد بالا الان برام سرم نوشته ک توش امپول تزریق بشه
تا ببینم ای اهن میاد بالا یا ن
بله من هرشب دوتا گاین میخورم
آره من یکی صبح یکی شب میخورم بخاطر کم خونی البته از هفت ماه به بعد
من دوماه شبی دوتا خوردم
اره منمیخورم شبی ۲تا
منو گفت یه روز در میون یه روز یکی روز بعد دوتا
اره من
دکتر به منم گفت دوتا بخور ولی من رفتم پیش زهرا وزیری بهم یه اهن قوی داد گفت اینو یک ماه بخور میاد بالا لازم نیست دوتا قرص بخوری
اره من روزی دوتا میخورم
اره خیلی کم خونو اهن بدنم کم بود ک دکتر بهم گفت روزانه دوتا بخور ولی بازم نخوردم من چون حالت تهوع میگیرم ازشون
من روزی دوتا میخورم خارجیشو چون کم خونیم شدیده
بله من تو بارداریم ۲ ماه آخر ۲ تا میخوردم
اره من
اهن بدنت کم باشه میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.