واقعا کسی هست تا هفته های من هم بالا بیاره؟

۹ پاسخ

بله من بارداری قبلیم تا روز آخر آوردم بالا بعد رفتم تو اتاق عمل

سر جفت حاملگی‌هام من همینم😐

من سره بچه اولم تا پای اتاق عمل بالا آوردم

بله عزیزم من هستم😭😭

من همون چهارده هفته با تهوع و بالا آوردن خدافظی کردم 🥲😂

من ماهای اول هیچیم نبود ولی از هشت ماه شبا بالا میارم🫤

مامان من تا شبی ک قرار بود بره زایمان کنه بالا میاورد🫠

من بارداری اولم تا ۳۸ هفته بالا میوردم یعنی داشتم زایمان میکردم از اونور عوق میزدم 😑

اره بابا من 32اینها خب شدم الان که الان درست حسابی نمیتونم غذا بخورم

سوال های مرتبط