من به دخترم کمکی میدادم. تا ۱سالگی خورد بعدش دیگه خودش نخورد. به همه پیشنهاد میدم حتما به صورت کمکی و درکنار شیرمادر شیرخشک بدن. واسه بیرون رفتن،دکتر،بهداشت و آخرشب قبل از خواب عالیه
من خواهرم تا۴سالگی داد متاسفانه چاقی مفرط گرفتن سر همین من دوسالگی قطع کردم الان روزی دو سه لیوان شیرپرچرب میدم
بچت چند ماهشه
من یک ساله از شیر خشک گرفتم اپتامیل پرونوترا میدادم یبوست نداشت
من شیرخشک میدم بالیوان از پاستوریزه مفیدتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.