۷ پاسخ

خانوما معاینه تحریکی چطوریه مال من دوروز قبل دکتر معاینه کرد اما زیاد درد نگرفت گفت دهانه رحمت بسته هست

منکه معاینه شدم حالا چهار روزه فقط ترشح موکسی دارم و خبری از درد و زایمان نیست

الان نری معاینه تحریکی زوده ها ، من سر پسرم سه دفعه تو دو هفته اخر معاینه شدم آخری دیگ همون شب دردام اومد

من دو روز بعدش زایمان کردم چون دهانه رحمم خیلی زخیم بود ب خاطر شیاف پروژسترون

بستگی داره برا زایمان اولم هیچ تاثیری نداش برا دومی امشب ساعت ۵ رفتم شبش نه شب روز بعد ساعت ۱و نیم زایمان کردم دردام روز بعد معاینه شروع شد

خاکشیر بخور شیرینش نکن
ورزش اسکات
پله بالا پایین برو
پیاده روی
رابطه بدون جلوگیری
دوش آب گرم هرروز

اگر ورزش کرده باشی و بدنت آماده باشه و دهانه رحم شل شده باشه فرداش زایمان می‌کنی

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۱ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان علی ومهدیار مامان علی ومهدیار روزهای ابتدایی تولد