مامانایی که شیر میدین شمابستنی میخورید؟

۹ پاسخ

بلههههههه
من چیپس و‌پفکم میخورم 😂

آره ولی من عاشق شیرم بیشتر شیر میخورم

آره
مگ‌اشکالی داره

من میخورم گاهی وقتا

اره من چند ماه پیش ک شیر خودمو میدادم یبار بستنی خوردم خیلی شیرمو زیاددد کرد

اره من همه چی میخوزم

آره بابا من دیگه همهههه چی میخورم

اره..

بله شیر ام زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی