بچه ها لیمو ترشم خوردم باز تهوع دارم چیکار کنم بهتر شم؟🥲

۱۰ پاسخ

منم الان دارم میمیرم..آبغوره یا آبلیمو بخورم ایراد داره؟؟

عزیزم قرص زنجبیل زینتوما امتحان کردی؟

هرچی خودتو مشغول یه کاری کنی انگار کمتر میشه آدم بیکار که میشه شدیدتر میاد منم هر راهی بگی امتحان کردم قوی ترین قرصا هم کاری نکرد تحمل کن

هفته ۹ و ۱۰ به اوجش میرسه از هفته ۱۳ اینا کم میشه تقریبا راهی نداره

تحمل کن یه ماه دیگ همینی بعد یکم بهتر میشی اما حالت تهوع هست
من هنوزم حالت تهوع دارم با قرص کنترل میکنم

عزیزم لیمو رو بگیر دستت یکم خط بنداز روش با چاقو بوش کن من اینجوری حالت تهوع ام میرفت

بایددتحمل کنی هواس خودتو پرت کن

تهوع از بارداری هست هرچی بخوری بازم تهوع داری تا ۱۶ هفته من تازه خوب شدم لواشک لیمو ترش هرچیزی که ترش بوده خوردم

لیمو ترش بو کن عزیزم

عزیزم این همراته دنبال راه نباش

سوال های مرتبط

مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری