کار خوبی کردی به حرف های بقیه گوش نده تو برای بچت انجام دادی خداروشکر که مشکلی نبود و خیالت راحت شد خدای نکرده اگر مشکلی بود همین دیگران منتش رو سرت میزاشتن که چرا پیگیری نکردی
قطعا اون کسی که درسش خونده و روزانه چقدر مادر باردار میبینه تجربش بیشتره
کار خوبی کردی
منم بچم چن روز پیش تکون نمیخورد
همه هی میگفتن دراز بکشو چیز شیرین بخور تکون میخوره
ولی خب من میدونم عادتای تکون خوردن بچمو دیگه
اصن پیداش نبود
تا رفتم بیمارستان فوری دوتا سونو دادمو نزدیک ۳ تومن شد بخدا بیمارستان خصوصی
تا گفت چیزی نیست خیالم راحت شد
ببین به نظر من اصلا به اطرافیان نگو
جز اینکه بهت استرس بدن
کار دیگه ای نمیکنن
من یکی دوبار گفتم اینقدر حالمو بد کردن که حد و حساب نداشت
دیگه ام بهشون حرفی نزدم
الان خودم ارامش دارم
همین ک خیالت راحت شده و توی نگرانی و استرس نیستی کلی خوبه
بقیه طبق نظر خودشون حرف میزنن شاید ادم بیخیالی باشن یا هرچی
ولی یه مادر اونم توی این شرایط بارداری حق داره نگرانی هاشو رفع کنه💚
حس بدی نگیر بیخیالشون
ان شاءالله نینی کوچولوت همیشه سالم باشه😍🤲
اره کار خوبی کردی …منم ۳۷هفته زایمان کردم وزن بچم زیر۳کیلو بود ۶روز رفت دستگاه …نمیخام بترسونمت ولی حرف شنیدم از بقیه ولی فداسر بچم …اینو میخام بهت بگم ک در دهنا بازه مخصوصا مادرشوهر…اهمیت نده بمن میگفت تو نخوردی تو کم خوردی بچه ضعیف شد سرتو درد نیارم گفت و گفت و هنوزم میگه ولی همش فدای سر بچم …..در دهن اطرافیان مثل در گاراژ بازه
منم نینی ۲۵۵۰ بود
کار خیلی خوبی کردی عزیزم.اگه نمیرفتی بیشتر عذاب وجدان میگرفتی ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.