۴ پاسخ

میشینم بلند میشم میاد یکم ازم

انشالله وقت زایمانته .منم دقیقا ازم یه ترشح زیاد اومد بعد یواش یواش دردام شروع شد

ترشح اگه حالت خون آبه بود فردا انشاالله نوزاد زیبات تو بغلته

اره وسایلتو جمع کن اماده باش دلپیچه آغاز درداته چون ترشح داشتی

سوال های مرتبط