برو ان اس تی بده بیمارستان درد و انقباض باشه نشون میده
اره عزیزم طبیعیه این طور مواقع استراحت کن و دوش آب گرم بگیر
اگه شدت گرفت و ادامه دار بود نگران کنندست
از این به بعد خواهی داشت
منم تو هفته های تو یکی دوبار اینجوری شدم
چیزی نیست نترس اگ دوباره بود یا با فاصله کم برو دکتر
درد کاذب هستش اگه میگیره و ول میکنه
وای دقیقا دیشب من اینطور شدم خیلی ترسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.