من ۸سالوتیم از بارداری قبلیم گذشت بعد باردارشدم ولی جای بخیه هام درد میکنه
نه منم دارم ولی بارداری اولمه خواهرم می گفت طبیعیه ولی دکترم آمپول نوشته برام
منم ی ماهه درد پهلو و کمر و زیر شکم دارم.دکترم گف بخاطر دومین بارداریه.قرص ضدانقباض برام نوشت ولی بازم گاهی درد دارم
منم دارم درد زیر شکم ،ولی بخیه ندارم
منم گهگاهی این درد و دارم ولی نمیدونم برای اونه یا ن چون بچه اول ۱۱ ماه بود باردار شدم میگم شاید چون فاصله اش کم بوده به بخیه فشار میاد🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.