۵ پاسخ

من ۸سالوتیم از بارداری قبلیم گذشت بعد باردارشدم ولی جای بخیه هام درد میکنه

نه منم دارم ولی بارداری اولمه خواهرم می گفت طبیعیه ولی دکترم آمپول نوشته برام

منم ی ماهه درد پهلو و کمر و زیر شکم دارم.دکترم گف بخاطر دومین بارداریه.قرص ضدانقباض برام نوشت ولی بازم گاهی درد دارم

منم دارم درد زیر شکم ،ولی بخیه ندارم

منم گهگاهی این درد و دارم ولی نمی‌دونم برای اونه یا ن چون بچه اول ۱۱ ماه بود باردار شدم میگم شاید چون فاصله اش کم بوده به بخیه فشار میاد🥴

سوال های مرتبط

مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۶ ماهگی