۶ پاسخ

ب چ شماره ای زنگ زدی؟

تازه خب گفته میلاد اهواز چ سز چ طبیعی بدون بیمه ۳۰تا میگیره

خدایی برای طبیعی دیگه براچی پول میگیرن

خب بیمه سلامت انجام بده

من رفتم تشکیل پرونده دادم همه چی رایگانه

اگر بیمه باشی ک رایگانه

سوال های مرتبط