۸ پاسخ

الان دختر من نزدیک سه ماهه 80 تا میدم🙄 تازه دکتر هم گفته اضافه وزن داره میگیرخ

خب بده بخوره طفلی چرا نخوره وقتی میخاد

۶۰ تا که زیاد نیست عزیزم بچه من الان وعده آخر شبش شیرخشک میدم ۹۰ تا راحت میخوره.
از صبح تا شبم شیر خودمو خیلی بیشتر ازینا میخوره

دختر من الان۶۰تا میخوره و شیر خودم هم میخوره جداگانه
دکترش گفته۱۲اردیبهشت ۹۰تا بهش بدم

شاید دلپیچه و رفلاکس داره.دوست دارن همش بخورن.پستونک بده ،بچرخونش

تا هرجا میخوره بهش بده عیب نداره از رفلاکس اتفاقی براش نمی افته

اخه زیادم بدی رفلاکس و بدتر میکنه واقعا گشنشه یافقط ولع مکیدن داره!؟

پستونک بده

سوال های مرتبط