۹ پاسخ

عزیزم این مقداری هم که میدی زیاده رفلاکس میگیره پستونک بده

ن مشکلی نداره
هر بچه ای با توجه ب شرایط خودش شیر میخوره
دکتر پسرم فوق تخصصه گفت نگران شیر خوردنش نباش

اون میک میزنه دلیل گرسنگی نیست
ولع مکیدن داره پستونک بده آروم میشه

دختر من ۲ ماهشه ۶۰ تا میخوره🥴😵‍💫
بالا نمیاره؟

خیلی زیاده من ۶۰تا میدم بالا میاره

نمیاره بالا؟

پسر من سه ماهش بزور ۹۰ تا میخوره زیاد بهش نده رفلاکس میگیرع

۱۲۰زیاده واسه الانش

برا سنش خیلی زیاده دون ولع خوردن دارن اینقد نده

سوال های مرتبط