۷ پاسخ

بعد سزارین تکون دادی سرتو یا بالشت گذاشتی؟

اثرات بیحسی و بیهوشی هستش نسکافهذخیلی خوبه سعی کن زیادبخوری

استراحت کافی داشته باش خواب خوب مایعات زیاد بخور منم داشتم آخر خوب نشدم رفتم سرم زدم شیاف بزار
استراحت کن من استراحت نکردم فشارم رفته بود بالا

بعدزایمان توبیمارستان سرتوخیلی تکون دادی مگه؟
اگه نشستنی میخوای شیربدی صاف بشین خم نشو

عزیزم چند هفته زایمان کردی ؟؟؟

طبیعیه عزیزم بخاطر امپول بیحسیه
چند روز دیگه خوب میشه
مایعات و نسکافه زیاد بخور

اثرات داروهای بیهوشی عزیزم .مرتب کافئین مصرف کن از بدنت دفع بشه .خیلیم صحبت نکن سردرد نشی

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری