۶ پاسخ

ببین وقتی از ریکاوری میای بیرون نباید سر و گردنت و تکون بدی
باید کافیین زیاد بخوری نوشابه سیاه قهوه نسکافه اینا باعث میشه اثر اون بی حسیه زودتر بره
هر چه قدر هم بیشتر راه بری برای خودت خوبه زودتر سر پا میشی

تو بارداری حتما حتما ورزش تحت نظر کارشناس کاربلد داشته باشید خیلی عوارض سزارین کم میشه و زود سرپا میشین

عزیزم تاچهارساعت بعدازعمل حرف نزن وسرتوتکون نده من حرف زدم سردردخیلی شدیدی تاچندروزداشتم خیلی رعایت کن

تا جایی ک میتونی اوردنت ریکاوری اصلاااا اصلااا سرتو تکون نده زیاد هم حرف نزن
من تو زایمان دومم سرم رو زیاد تکون دادم تا ۳ روز بعد زایمان سردرد شدید داشتم طوری که حتی نمیتونستم بشینم حتی دراز شده آب و غذا میخوردم
اگر هم خدایی نکرده سردرد شدی نسکافه زیاددد بخور مثلا دو بسته تو ی لیوان آب خیلی جوابه برا سردرد من نسکافه خوبم کرد

راستی بعد زایمان ادم دچار یوبوست میشه
چیزای ملین حتما ببر کمپوت انجیر و کمپوت گلابی کیوی ازینجور چیزا

تا زمانی که کامل بی حسی میره سعی کن حرف نزنی گردنتو هم تکون ندی تا سردرد نشی

سوال های مرتبط