مامانای سزارینی یکم از تجربیاتتون بگید استفاده کنیم ازشون🙏

۷ پاسخ

من کامل توضیح دادم دوست داشتی بخون عزیزم

اگ بیهوشی کانل بشی خیلی بهتراز اینک با اپیدروال زایمان کنی

واسه من که سخت بود درد کشیدم بعدش پمپ دردم زیاد جوابگوم نبود اما خوب بود بازم
راه نمیتونستم برم بلند نمیتونستم بشم تا ۶ ۷ روز خیلی داغون شدم دیگ بخیه هام کشیدم یکم راحت شدم

بعده عمل وقتی اجازه خوردن دادن کافئین زیااااد بخور هیچی ام نخوردی خودتو ببند به نسکافه و کاپوچینو و قهوه و چای
خیلی مهمه واسه اینکه سردرد نگیری

از طبیعی خیلی بهتره

اصلا اذیت نشدم دوروزه بعدشم راحت میتونستم کاراموانجام بدم ولی به خاطر مراقبت هایی که دکتر گفت کاری انجام نمی‌دادم.الان دومیه نمیدونم همونقدر راحته یا نه سخت تره

بنظرت چن هفته سز میکنن؟

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وپنجم بارداری