سلام مامانا پمپ درد خوبه ؟میشه یکم از تجربیاتتون بگید ؟

۴ پاسخ

سر بچه اولم خیلی خوب بود ان شاالله سردومی هم خوب باشه

آره عزیزم کمک کننده است
وقتی درد هات شدت میگیره ازش استفاده میکنی و برای صبر کردن و‌ انرژی ذخیره کردن خوبه

میگن خوبه دردو کم میکنه

میگن خوبه حتمابگیر

سوال های مرتبط