۸ پاسخ

بستنی بخور به پهلو چپ بخواب بخواب حرکت میکنه انشاالله

منم اینجوری بودم ۳۱هفته حرکاتش خیلی کم شده بود مثل نبض میزد این هفته درست شده

نه عشقم نگران نباش نگرانی بیشتر تاثیر داره خودش خوب میشه بچه از تنهایی خسته شده😍تو وقتایی ک کم فعالیت میکنه خودتو ب حرف زدن باهاش مشغول کن طبیعیه جانم

وای امروز برای من اینطوری صبح یه حرکت ریز داشت بعد اون دیگ تکون نمیخور 🥲

برو لیموناد زم زم بخر بخور اگر تکون نخورد بعد برو دکتر

امان از دست این نی نیا
خیلی وقتا طبیعیه

دیگه صدا قلبشو شنیدی چیزی بود دکتر بهت میگفت خوابه بچت

یه سری روزا حرکاتشون کم میشه کلا

سوال های مرتبط