ای جانم مبارکش به خوشی تنش کنی
صفر زیاد نگیر چون زود تنگشون میشه. یک چند دست. دو بیشتر بگیر. انشاالله به خوشی بپوشه. سرهمی هم خیلی زود تنگ میشه اصلا مناسب نیست
او خدا چه نازه ان شالله بسلامتی تنش کنی🤗
پناه بر خدا...خانومایی که میگن رنگ زرد زردی رو تشدید میکنه😂😂 بیماری بچه که تشدید نمیشه!! این خطای دیده! بخاطر رنگ زردش زردتر میبینید...تروخدا خانوما بخدا زشته ما هیچکدوم دیگه بی سواد نیستیم!!
نی نی پسره؟دوتا دختر داشتی درسته؟
میگن رنگ زردی باعث تشدید زردی نوزاد مبشه نباید تنش بکنی،اما واسه بعدا خوبه
اوخووودا
مث مال منهههه😁منم ع اینا دارم ست ۵تیکه
مبارکش باشه عزیزم به خوشی تنش کنی
چه ناااااز
هفته های اول اینارو نپوش براش عزیزم زردیش میره بالا
مبارکه بسلامتی تنش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.