اولین لباس های نی نیم🧸😍😍😍😍😍

تصویر
۸ پاسخ

مبارکههه

مبارکش باشه

منم ستشو از مشهد دوران نامزدیم خریدم

من زرد زنبوریم واسه سیسمونی دخملم قبلا خریدم

عزیزم مبارک باشه از این به بعد لباس های بگیر که یقه اش دکمه داره اینجوری راحت تنش میکنی این لباس ها تو تن بچه یقه اش خیلی پایین

ای خدا بچه اقیانوسی زیبا😍😍😍😍

مبارکه گلم به خوشی
یه لنگه شلوار کوتاه تر یا عکس بد افتاده؟

مبارکهههه

سوال های مرتبط

مامان دلسا💖 مامان دلسا💖 ۸ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ✨ابوالفضل✨ مامان ✨ابوالفضل✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان سانیا و سامیار مامان سانیا و سامیار ۲ ماهگی
مامان فندقم💙 مامان فندقم💙 روزهای ابتدایی تولد