۳ پاسخ

منم مشکل شمارو دارم کاش شیر خشک میخورد انقد از کم بود شیرم تحت فشارم ک

منم این مشکلو دارم از دو ماهگی دیگه شیشه نگرفت با اینکه نوشیدنی های مورد علاقشم توش میریزم

بعیده الان دیگه بگیره باید از اول همراه شیرخودت شیشه ام میدادی

سوال های مرتبط