بچم زردی داره چی بهش بدم خودم چی بخورم بردمش اندازه گرفتن گفت ۱۰

۹ پاسخ

دختر من روی 13بود دختر نه دستگاه گفت نه دارو داد گفت خوب میشه خودم براش ترنجبین و شیر خشت بازم خوب نشد بردمش مجدد روی 12 بود بازم هیچی براش آزمایش ادرار داد گفت اگه توی ادراش مشکلی نباشه خوب میشه بازم دارو نداد الان دوماه و 12 روزش شده هنوز کمی بدنش زرده خودمم هر روز عرق کاسنی و شاهتره میخورم نمیدونم چرا ظولانی شده و زردیش کامل رفع نمیشه

دستگاهش چیه از کجا بگیرم

من ۱۰ بود ،۲۴ ساعت گذاشتم زیر دستگاه فرداش اومد زیر ۸
بعد نند تند شیر دادم‌ک بالا نره ی هفته بعد ک بردم اومده بود ۳

من خیلی نگرانشم زردی داره و موقع شیر خوردن هم همش روده هاش غار و غور میکنن و زور میزنه. دست شویی کنه😭

از بچه من که 13بود اولش دوروز خوابوندم زیر لامپ بعدش دوباره چک کردم شده بود 11دکتر گفت ی شب دیگه بخوابونش

گرمیجات فعلا مصرف نکن عرق کاسنی نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یه استکان خودت بخور.

گرمیجات زیاد نخور. بچه رو خنک کن. کنارشیرخودت شیرخشک بده خوب میشه

برای من ۱۱بود دکتر گفت دستگاه بگیر ببر خونه دوروز گزاشتم زیر دستگاه اومد رو ۶ برای کنترلش هم که دوباره بالا نره قطره بیلی استاپ برام نوشت هر ۸ساعت ۶قطره

من یادم خواهرم ک بدنیا اومد زردی داشت مهتابی بابام درست کرد گذاشت بالا سرش خوب شد بعد فک کنم باید خنکی بخوری

سوال های مرتبط

مامان مهرنیا بانو مامان مهرنیا بانو ۱۰ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی