کارت امید مادر به تمام مادرهایی که بچه هاشون از اول فرودین به بعد به دنیا اومده تعلق میگیره از ۱۵اردیبهشتم واریز میشه نیازی نیست کاری انجام بدی بعد اینکه شناسنامه گرفتی واسه بچت تو کارت مادر واریز میشه
طرح یسنا شما هر موقع بهداشت پرونده تشکیل بدی میریزن به حساب سرپرست خانوار تا دهک ۵ واریز میکنن الان فک کنم یکی دوماهه واریز نشده
دهک یک تا ۵ فک کنم
امید ب همه متولدین ۴۰۵ میدن
ن دیر نیس تو بهداشت پرونده تشکیل بده فقط
بایدزایمان کنی
بزن تو گوگل نوشته شامل همه مادران میشه اونایی که 1405بچشون به دنیا میاد نیاز به ثبت نام نیس به صورت خودکار بعد گرفتن شناسنامه بچه ماهانه 2میلیون میریزن حساب مادر اونم برا خرید مای بیبی و شیر خشک
الان دوماهه که نمیدن
عزیزم باید اول زایمان کنی بعد مث سبد کالا رو کارت مادر فعال میشه کار خاصی لازم نیست بکنید
بچه باید به دنیا بیاد تا بریزن ، وقتی با شناسنامه بری بهداشت ثبت بشه ، هرماه میاد تو حساب مادر
فقط هم از فروشگاه های مخصوص میتونی شیرخشک و لباس و پوشک بخری
عزیزم دهکتون بابد خیلی پایین باشه که بهتون تعلق بگیره فکنم تا دهک ۵ میدن اگه اشتباه نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.