۵ پاسخ

من دی روحه خریدم اولش عادت نداشتم الان خوبه
چند تا مغازه بگرد قیمت قبل پیدا کن

من مدل c دارم فقط ی سمتو راحت میخوابم چون اون یکی سمتش بازه میگیری حتما u بگیر
من اوایل باهاش ارتباط نگرفتم
ولی الان اینقد راحت میخوابم شده ساعت ها ب پهلو چپم اون سمتمم بالش گذاشتم بنظرم دوطرف باشه بهتره تا یطرف

من دی روحه مدل یو گرفتم بارداری قبلیم
واقعا خوب بود

من دیروز خریدم ۲۴۰۰
اسمش هم دی روحه مدل یو
هنوز طبق گفته بقیه اونقدری که بگم عاااالیه،نبود
شایدم باید عادت کنم
اما در کل خوبه

دو سه تومنه من خودم از رو شکلش دوختم تو دیجی کالا داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته بهشتی مامان فرشته بهشتی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری