نخریدم ولی وان تکی تا شو میخام بخرم
بهترین گزینست
بقیه وسایل که میبینی ست گذاشت اصلن استفاده نمیشن و جا گیرن
4ونیم گرفتم
من فعلا نخریدم
تک تاشو میخرم
من یوشیتا گرفتم .تو ایرانیا تحقیق کردم این از همش بهتر بود. سرویس کاملش یه درد نمیخوره .
ولی الان فکر کنم ۳و نیم شده
من نمیخرمنیاز نیس
من یه وان کاوالو خریدم
با یه آسانشور
البته اشتباه کردم که جفتش رو خریدم
چون وان خودش فوم اسانشور داره
وان تکی تاشو یوشیتا خریدم ولی انقدر گرون نبود دیشب قیمت هارو دیدم هنگ کردم
من قبل عیدخریدم1500و الان هرسایتی رو دیدم بالای پنج تومنه 💔
من تا شو گرفته بودم ۲تومن هفته پیش بردم عوض کردم یه وان ساده گرفتم
من نخریدم چون بچه تا وقتی یکم بزرگ بشه ت بغل حموم میکنن خرج اضافیه 😍🌸🩷
ایشالله ب وقتش ک بزرگ شد از وان بزرگ ها میگیرم
واااا شش ملیون من گرفتم ۱۹۰۰
من تکی تاشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.