خانما شما کدوم وان ها خریدین واسه سیسمونی؟

۱۱ پاسخ

نخریدم ولی وان تکی تا شو میخام بخرم
بهترین گزینست
بقیه وسایل که میبینی ست گذاشت اصلن استفاده نمیشن و جا گیرن

4ونیم گرفتم

من فعلا نخریدم
تک تاشو میخرم

من یوشیتا گرفتم .تو ایرانیا تحقیق کردم این از همش بهتر بود. سرویس کاملش یه درد نمیخوره .
ولی الان فکر کنم ۳و نیم شده

من نمیخرم‌نیاز نیس

من یه وان کاوالو خریدم
با یه آسانشور
البته اشتباه کردم که جفتش رو خریدم
چون وان خودش فوم اسانشور داره

وان تکی تاشو یوشیتا خریدم ولی انقدر گرون نبود دیشب قیمت هارو دیدم هنگ کردم
من قبل عیدخریدم1500و الان هرسایتی رو دیدم بالای پنج تومنه 💔

من تا شو گرفته بودم ۲تومن هفته پیش بردم عوض کردم یه وان ساده گرفتم

من نخریدم چون بچه تا وقتی یکم بزرگ بشه ت بغل حموم میکنن خرج اضافیه 😍🌸🩷
ایشالله ب وقتش ک بزرگ شد از وان بزرگ ها میگیرم

واااا شش ملیون من گرفتم ۱۹۰۰

من تکی تاشو

سوال های مرتبط

مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری