۵ پاسخ

خوش قدم باشه الهی

به سلامتی
قدمش مبارکتون باشه

تا اینجا صب کردی بقیه رو هم یکم تحمل کن

مبارکه عزیزم
قدمش خیر باشه الهی💖
طبیعی بودی؟معمولا بعد۲۴ساعت مرخص میکنن

مبارکه عزیزم😍
طبیعی یا سز خودت خوبی؟😍😍

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان فراز قشنگم🥹🧸 مامان فراز قشنگم🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان تمشک خانوم🎀 مامان تمشک خانوم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۹ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی