۲۰ پاسخ

😐😐😐😐ببین یه نفرو میشناختم انقدر به بچه غذا زیاد داد
شربتای ویتامین مختلف داد
الان بزرگ شده بیماری گرفته وزنش ۲۰۰ کیلوعه
نکن با بچت ژنش لاغره همه بچه ها ک مثل هم نیستن
انقدر ب حرف بقیه توجه نکنید
سلامتی بچه مهمه یا حرف مردم؟

خودت و باباش وزنتون چنده؟

آخر کار ک موادت پخت همه پیازارو دربیار بنداز دور میکس نکنی با غذاش

الان چند کیلوعه

عب نداره استخونش سالم باشه دختر من ۶ماهشه ولی وزنش ۵کیلو دختر من هم حساسیت گاوی داره هم رفلاکس داره با وجود اینکه شیر خشک میخوره ولی کوچولوعه..فک میکنید تپل بودن خوبه ولی اصلا فرقی نداره

خوبه ک مامان جان از پسرمون ایراد نگیر عالیه

سوپ مرغ بذه سیب زمینی آب پز زیاد بذه تپل میشه دستور سوپ مرغ و سیب زمینی خواستی بهت میگم البته باید همه مواد توشو قبلا بهش داده باشی

و البته قدش بلنده مشخصه ماشالا

من هرشب هرشب خداراشکر میکنم ک فقط سالمه همین ک دغدغه بیماریش ندارم خداراشکر ،همین ک بچه آرومیه خداراشکر وزن و قدش از نظر بهداشت رو نمودار هست برام کافیه ازنظر. بقیه لاغر و ریزه بازهم خداراشکر وزن بچه من تو ۷ماهگی ۶۶۰۰بوده خداراشکر

وزنش به وزن تولد و ژنتیک ربط داره
بهش فرنی سیب و پوره سیب زمینی و کته و گوشت گوسفندی بده به غذاهاش روغن زیتون و عصاره قلم یا پای مرغ بزن
از ماه دیگه میتونی اندازه بند انگشت به وعده‌هاش نون نرم شده اضافه کنی

پاهاش که خوبه😘😘

چرا حرفای بقیه براتون مهم از یکی گوش بشنو از یکی دیگه در کن بچه منم لاغر و ریزس ولی وقتی بهم میگم اصلا محل نمیزارم انگار ک حرفشون و نشنیدم من نمیدونم چرا اینجا همه فکر تپلی و وزن دهی اضافه ب بچه هاشون هستن اگه بهداشت طبق نمودار گفته اوکی دیگه نگرانی و مقایسه برای چیه

عزیزم اهمیت نده
شاید مثل پسر من رشدش می‌ره به قدش

اگه قد و وزنش نرماله نگران نباش هر بچه ای یجوره با بقیه مقایسه نکن بچتو خودت اذیت میشی به حرف بقیه هم توجه نکن عزیزم خدا روشکر کن سالمه

چند کیلوعه عزیزم؟منم حس میکنم دخترم وزن نمیگیره مثل قبل اما مهم اول سالم بودنشه.حتما نباید خیلیییی تپل باشه که

غذای کمکی الان باید ازفرنی شروع کنی کم کم بهش بدی

اگ بهداشتم میگه بچه همه چیش اوکیه الکی بچه رو اذیت نکن

چند کیلوعه
نشاسته رو فرنی کن هر روز بده بخوره

بچه منم همینطور هست دور ازجون شما فضول زیاده توجه نکن

من لاغری نمیبینم

سوال های مرتبط