بچه رو از چندماه میشه گذاشت داخل کالسکه ؟؟

۴ پاسخ

منم از دو ماهگی گذاشتم

منم از سه ماهگی

منم از سه ولي كريرش سوار ميشد رو كالسكش برا همين از بدو تولد ميتونستم بستگي به كالسكه داره

من از ۳ ماهگی گذاشتم ، کالسکه اش هم حالت خوابیده داره هم نشسته،
بعضیا از همون روزای اول میزارن،

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا و اهل بیت ع حضرت رقیه س مامان هدیه خدا و اهل بیت ع حضرت رقیه س ۱ سالگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱۵ ماهگی
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی