۹ پاسخ

از ۶ ماهگی میذارم میشینه الان طوری شده خودش از روروئک میاد بیرون

من از پنج ماهگی گذاشتم الان بدو بدو میکنه

تصویر

من هفته پیش بودم پرسیدم ،گفت الان میتونی بزاری چون میتونه بشینه و چند ثانیه بدون کنم بایسته ولی نهایت روزی یک ساعت بزار ،منم هنوز نزاشتم

منکه از ۶ ماه میزارم الان دگ خودشو ب مبلا میگیره بلند میشه و کنار مبلا اروم میره

از شیش ماهگی گذاشتم یازده ماهگی مستقل راه افتاد

سلام عزیزم من یه کانال دارم توی روبیکا به اسمه (🦋غذای کودک🦋) لینکش اینه دوس داشتی عضو شین
@food_babyy

گفت کلاً ممنوعه

من الان یه هفته ای میشه میزارم

دکترا ک کلا مخالف ان

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱۵ ماهگی