از وقتی که تونست بشینه
از 6 ماهگی گذاشتم . میگن از 9 ماهگی ولی ۹ ماهگی دیگه بچه وانمیسته داخلش
من میذارم عزیزم ولی خوب خسته بشه درش میارم هر وقت رو پاش بایسته میتونی بزاری
من از ۶ ماهگی کم کم گذاشتمش، الان ۷/۵ ماهشه خیلی دوسداره
من از پنج ماهگی گزاشتم درحد۵دیقه
من از۷ش وع کردم خیلی راضیم دیگ خودش میچ خه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.