۶ پاسخ

از وقتی که تونست بشینه

از 6 ماهگی گذاشتم . میگن از 9 ماهگی ولی ۹ ماهگی دیگه بچه وانمیسته داخلش

من میذارم عزیزم ولی خوب خسته بشه درش میارم هر وقت رو پاش بایسته میتونی بزاری

من از ۶ ماهگی کم کم گذاشتمش، الان ۷/۵ ماهشه خیلی دوسداره

من از پنج ماهگی گزاشتم درحد۵دیقه

من از۷ش وع کردم خیلی راضیم دیگ خودش میچ خه

سوال های مرتبط