چرا این حرفو میزنی عزیزم چرا ناشکری میکنی....منو بعد ۲۲ سال با هزار بدبختی اونم با ای وی اف بچه دار شدم...
حالا منی ک دوس دارم سه تا بچه داشته باشم 😬
چون باردار شدید پشیمونید؟؟؟
ندارم این حس خداروشکر
تازه توی فکر دومی هستم بعدش😂
پشیمونی از چی ؟
بارداری. اولت هس ?
پشیمونی از چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.