۷ پاسخ

چرا این حرفو میزنی عزیزم چرا ناشکری میکنی....منو بعد ۲۲ سال با هزار بدبختی اونم با ای وی اف بچه دار شدم...

حالا منی ک دوس دارم سه تا بچه داشته باشم 😬

چون باردار شدید پشیمونید؟؟؟

ندارم این حس خداروشکر
تازه توی فکر دومی هستم بعدش😂

پشیمونی از چی ؟

بارداری. اولت هس ?

پشیمونی از چی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری