۷ پاسخ

عزیزم اینای دردای کاذب هستن رحم اماده میشه برای زایمان‌نگران نباش منم اینطور بودم

بعضی اوقات خیلی کم.ولی چند روز انگار استخون جلو واژنم ضربه خورده کوفته شده درد میکنه

من تازگیا زیر دلم درد میکنه

درد واژن دارم

گوش شیطون کر ندارم هیچ‌دردی آخه مگه رحم بزرگ نمیشه چرا هیچی بجز حرکت بچم احساس نمیکنم دخترموباردار بودم همش درد لگن پهلو شکم زیر پا داشتم دکتر می‌گفت رحم داره جا باز می‌کنه برااینه چراالان ندارم

تو این هفته دارم

میگیرع ول می کنه

سوال های مرتبط