۱۰ پاسخ

یعنی بیبی لند خوب نیس طرح ارتودنسی داره، چون پسرم شیطونه و وابسته به پستونکه

هی اور شی

من اونت میدادم خوب بود
دو سال پیش که فقط بادومی داشت ارتودنسی نداشت کلا

من ناک میدم اورتودنسی ولی اصلا دخترم دوست نداره. چندتا مک میزنه پرتاب میکنه بیرون. نمیدونم چون اورتودنسی خوشش نمیاد یا کلا

اونت.

اونت و هی اور شی میگیره

اونت

اونت میدم .
نه بابا چه تاثیری میخاد داشته باشه من خودم دوسال پستونک خوردم فک و دندونمم سالمه بدفرم نشده

‌اونت

اونت

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۱۲ ماهگی
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی