۴ پاسخ

لطفا واضح تربگین یعنی چی

مگه طرح تارا همین طرحی نیست ک شرکتا ب کارمنداش میده و رایگانه؟

ماه های اول دوقسطه تا سه قسط ماهای بعد چند قسط بیشتر میشه مبلغش من الان ۵ تومنی هستم قسط هام کرده ۱۲۰۰
بنظرم فقط آدم بدهکار میکنه من میخام صافش کنم بعد پاکش کنم

باید پرداخت کنی

سوال های مرتبط