۱۰ پاسخ

من بچه دوم هست ۱۵ هفته حس کردم

من هنوز حس نکردم پسر هم هست بچم

دقیقا از ۱۷ هفته حس کردم

بستگی به جفت داره عزیزم ، من ۲۰ هفته متوجه شدم حرکاتشو

منم سه هفته هست میفهمم شکم دومم

پسر معمولا میگن دیرتر ولی خب بگه با بچه فرق داره

😂نه اصلا من شکم اولی ام و الان تازه تو ۲۰هفته دارم ضربه آروم حس میکنم
البته بازم بستگی به جفت دارع

سلام اره من وقتی پسرمو باردار بودم خیلی زود حس کردم ولی الان نه حس نمیکنم جنسیتش هنوز قطعی نمیدونم

من بارداری دومم هست و جفتم خلفی از اخرای ۱۷ هفته حس کردم قبلش مثل نبض بود هر از گاهی دختر هم هستن
به نظرم ربطی نداره

والا من یه ده روزیه حرکاتشو میفهم شکم دومم هس
اینجا اومدم گفتم مسخره کردن ولی واضح میفهمم تکوناشو

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کارزان مامان کارزان ۴ ماهگی