بنظرتون جنسیت نی نی من چیه؟تا انومالی خیلی مونده☺️

تصویر
۵ پاسخ

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

جمجمه و پیشونیش تواین عکس به پسر میخوره ، ایشالا همون جنسیتی که دوس داری باشه😍

برا منم بگید لطفا

تصویر

الان بری سونو کاملا مشخصه عزیزم

حس میکنم پسره

سوال های مرتبط

مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان نیلا👸🏻 مامان نیلا👸🏻 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۶ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان روشا🤎 مامان روشا🤎 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی