۷ پاسخ

من میگم پسره🥹🥹😍

انشالله صحیح و سلامت باشه بنظرم حس میکنم دخمله انشالله همونی میخای باشه عزیزم🩷

کی میری انومالی؟.

مگه الان نوزده هفته نیستی انومالی نرفتی هنو

اصلا معلوم نیست ولی فک کنم دختره حدس میزنم

زیادی روشنه نمیشه دید

عزیزم درخاس میدی پیج قبلیم پاک شد 🥲🥹 تمام دوستامو گم کرده ام،من سقفم پره

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان یسنا مامان مامان یسنا ۳ ماهگی