دخترم اسهال گرفته چی بدمش،😐😐😩😩 داروخانه هم نیس

۵ پاسخ

پودر سنجد بریز تو فرنیش

پودرپلانتاژل خیلی خوب در عرض دوپاکت خوبش میکنه

اگر شیر خشک میخوره ال اف بده پوره سیب با سنجد قاطی کن روزی یه وعده بده بهش کته ماست بده کته سیب زمینی بده بهش پدی لاکت سرم خوراکی بخر بده

دکتر به من گفت موز بدترش میکنه
پودر او ار اس با ای حل کن بده

موز
پدی لاکت
نئوزینک

سوال های مرتبط

مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان سروین مامان سروین ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری