کالسکه مدل مسافرتیش خوبه حتی داخل شهر خودتون
جابهجایی راحته کم جا میگیره
کریر هم اگه ماشین شخصی دارین برای شیش هفت ماه اول خوبه لازم میشه
بستگی به خودت دارم من که کالسکه عصای دستمه از بس استفاده میکنم مدام بیرون میرم بنظرم نیازه ولی کریر نخریدم
کریر کمر بچه رو داغون میکنه واصلا استفاده نمیشه
اگ اهل پیاده روی و بازار گردی هستی حتما کالسکه بخر، کریر هم برای حمل ایمن نوزاده ینی از تو خونه تا ماشین تو ماشینم بعنوان صندلی کمربند ببندی بهش ، تا ۵ ۶ ماهگی میتونی از کریر استفاده کنی، تا ۴ ۵ سالگی از کالسکه
من کریر خریدم،، اما خواهرش 2تابچه داره بم گفت چرا خریدی لازم نمیشه،،، گفت چون گودی داره کمر بچه خسته میشه،،، شایدم منم رفتم پسش دادم ی چیز دیگه گرفتم،،، نمیدونم
ولی باز من از همون کریرم خیلی استفاده کردم
من کریر خریدم ولی کالسکه هنوز نه دیرتر میخرم
کالسکه صد درصد بخر
اما کریر نه
چون نوزاد تو کریر خطر داره بچه رو بغلت بگیر قنداق سویسی بخر
کالسکه به نظرم ضروریه ولی کریر میتونی نخری جون فقط یکی دو ماه اول استفاده میشه
همه چی بخر اگه میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.