دوستان بنظرتون کریر بخرم

۱۶ پاسخ

منم نمیخرم خیلی کاربردی نداره

من خریدم، گفتم بعنوان صندلی ماشین هم استفاده کنم ازش

من تو سیسمونی دختر اولم خریدم به درد بخورترین چیز تو سیسمونیه،تو دوتا دخترام استفاده کردم بعد دادم رفت پسرم به دنیا اومد بازم خریدم،اونم چند وقت پیش دادم رفت الان مجبورم بازم بخرم

نخر به درد نميخوره

به درد نمیخوره استفاده نمیشه جز یکی دو بار

من که خریدم دوستام بچه هاشون دنیا اومد کلا از همون استفاده کردن منم گرفتم

من نگرفتم بجاش صندلی ماشین میگیرم چون خودم ی سره رانندگی میکنم

من نخریدم به نظرم استفاده ای نمیشه به اون صورت
بجاش یک‌سالگی اینا براش صندلی ماشین میگیرم

منک نخریدم

من نخریدم
سنگینه کاربردی نداره
تنها جایی هم ک میرم خونه مامانمه شاید سالی یکی دوبار برم مهمونی

من نخریدم.فک میکنم لازم نیس زیاد

من خریدم فکر کنم خوب باشه اگه صندلی ماشین نمیگیری

من نخریدم

من خریدم حس کردم نیاز میشه

من نمیخرم

من نخریدم از خواهرم قرض گرفتم

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری