۴ پاسخ

خیلی کاربردیه مخصوصا برای ماشین . من خیلی ازش استفاده کردم و تا ۶ ماهگی به عنوان صندلی ماشین استفاده میکردم

برای بیرون رفتن استفاده نمیشه من برای بچه اولم خریدم. سنگینه بنظرم نخر

ازینایی ک صندلی ماشین هم میشن بخر وگرنه خودش اصلا بدرد نمیخوره فقط روزی ک از بیمارستان میایی میزاری اونم قنداق سوئیسی بهتره سبکتره

خیلی کاربردیه تا ۴ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نهال و فراز🌱⛰️ مامان نهال و فراز🌱⛰️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی