گفتم میگه طبیعی اینجا آنقدر از درد زایمان میگن استرس گرفتم
ببین اینجا همه میگن دل درد پریودی نشونه زایمانه من عین این ۸ ماه دل درد منتشر پریودی زیر دلم داشتم ، اول هر ماه هم این درد شدید تر بوده ، این درد دیگه میدونم ب علت کشش رحم و حا باز کردن لگنه ک مداومه ، درد زایمان مداوم نیست همراه با انقباض یعنی سفت شدن رحم و درد های بگیر و ول کن داره اونم ب صورت ریتم دار
منم ی کم راه میرفتم کار میکردم دل دردم بیشتر میشد ک کلا سعی کردم این ۸ ماه و استراحت کنم ارانم طول سرویکسم ۲۷ و بسته اس ک دکتر میگه خوبه قبلا هم س ماهه دوم ۳۶ بود طول سرویکسم ولی من همچنان درد پریودی داشتم ان اس تی ام دادم انقباض ندارم ، نترس ولی ب دکترت بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.