خیر تا 40روز ممنوعه
معلومه که نه
نه تا 40 روز نمیشه
عزیزم خونریزی داری مگه پریودی هست ک ده روزه بند بیاد ؟
مگه خونریزی نداره ادم؟رابطه چجور اخه!
تا ۴۰ روز بهش فک نکن😐
۴۰روز عزیزم.بدنت رحمت باید ترمیم شه
نه بابا صبر کن تا ۴۰روز
ن نمیشه
خیر🥴🦦
نه باید ۴۰ روز صبر کنی
نه تا چهل روز نمیشه
یبار انجامش بدی میفهمی چرا میگن تا چهل روز نباید انجام بشه
صرفنظر از خون ریزی، انگار دقیقا میخوره تو زخم سزارین و بخیهها
میمیری و زنده میشیقشنگ
حداقل سه هفته باید صبر کنی ـ. هرچند اصولی ترش 40روزه
نه.
چ عجله ایه عزیزم تا چهل روز نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.