۱۳ پاسخ

وا خطر داره باید بعد 40 روز باشه

آدم درد داره که

تا 40روز ممنوعه به شدت عفونت میگیری

عفونت میگیری داخل رحمت هنوز زخمه نباید رابطه داشته باشی

دیوونه آییم مگه من الان ۴۰ روزه همش لکه بینی دارم اذیتم بعد تو میگی ۱۲ روز خداییش چی می‌زنید؟؟؟؟

من بعد ۴۰ روز

بعد ۴۵ روز رابطه داشتم بخیه هام درد گرفت بعد ۱۲ روز که ۱۰۰ درصد پاره میشه

😑😑😑مگه میشه اخه من روز ۱۱ بخیه هامو کشیدم‌

بفکر ایندت باش تا چهل روز رابطه نداشته باش شاید الان حالت خوبه میگی اشکال نداره ولی از داخل همه بخیه و زخمه خونریزی داری اصلا اصلا خوب نیست واس بدنت عوارضشو موقعی ک یکم سنت بره بالاتر میبینی

تا ۴۰ نباید بزاری
خودت آسیب میبینی
خونریزی یا لکه بینی ام ک داری

ببخشید مگه دیوونن همچین کاری با بدن خودشون بکنن ، نکنی ها

تا۴۰روز خودادم اذست میشه بزارجای عمل یکم بهبود پیداکنه

کلا بعد زایمان باید تا ۴۰ روز
رابطه نداشت

سوال های مرتبط