اونایی ک سزارین کردن بعد چند روز رابطه داشتین

۱۵ پاسخ

هنوز یازده روزع زایدی داری ب رابطه هم فک میکنی واقعا خوشبخالتون

توروخدا جبهه نگیرین
نگفته ک رابطه داشتم
سوال کرده فقط

اصلا چه ربطی به ما داره ک داره ب چیا فک میکنه یا نمیکنه
حتی میتونیم نظر ندیم

من تو دو تا بارداری اولم بعد یک هفته از به دنیا اومدن بچم شوهرم ازم رابطه خواست نتونستم بهش نه بگم بر خلاف میلم... مشکلی هم برام پیش نیومد...

40 روز طول میکشه تا رحم برگرده سر جای خودش، بعدش میشه رابطه داشت

عزیزم اگه خونریزی نداری بنظر من مشکلی نیس

من ۲۰ روز بعد که خونریزیم قط شد داشتم به شدت سوزش و درد داره حالا دلیلش ونمیدونم که بخاطر سزارینه یا چندماهی که تو حاملگی رابطه نداشتیم چندبلر بعد اونم داشتم همین سوزش وحشتناک و داشتم دردش مث پاره شدن پرده بکارت بود بعد یک ماه دیگه نرمال شد

تا چهل روز خون ابه ازت میاد. چجوری میخوای رابطه داشته باشی؟؟
واقعا الان داری فکر میکنی کی رابطه داشته باشی؟ چه دل خجسته‌ای دار

من بد۳۰روز رابطه داشتم

رحم هنوز زخمه ربطی ب نوع زایمان ندارع

۴۷ روزه سزارین شدم هنوز رابطه نداشتم

دکتر من گفت بعد از ۲۰‌روز میشه.بستگی به دکتر و کارش داره

۴۰ روز به بعد بود،دقیق یادم نیس

ربطی به نوع زایمان نداره تا۶هفته نباید نزدیکی داشت

حتما باید ۴۰ روز بشه

کلا بعد ۴۰ روز یا ۶ هفته اوکیه

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی