ن عزیزم لطفا رعایت کن من بس ک بم گفتن بخور عادت کنه من دیشب آش دوغ خوردم از دیشب تاحالا بچم از دلدرد دهنش روهم نمیاد
من بجه اولم همه چی خوردم اما خب کولیک نداشت
تا ۴۰ روزگی حبوبات نخور بعد از اونم نفخشون رو بگیر بخور سردی جات هرچی کمتر بخوری بهتره
من خودم الان هندوانه خیار سیب و قورمه سبزی نمیخورم دیگه بقیه رو نمیدونم
تا دو ماهگیش سعی کن رعایت کنی تا گوارشش یکمی بهتر بشه بچه ها گناه دارن گوارششون هنوز کامل نشده چرا باید اذیت بشن عادت به چه بهایی
سعی کن برنج خوردنی با زیره بخوری یکمی البته
حبوبات نخور ترجیحا لبنیات خوردنی با مصلحش بخور چون شیر میدی لبنیات برای خودت خوبه ولی ممکنه بچه رویکم اذیت کنه چون سردیه
اگه علائم رفلاکس داره بچت اصلا چیزی که نعنا داره نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.