۳ پاسخ

من همه چی میخورم..

لبنیات ، حبوباب ، نوشابه ، دلستر ، سبزیجات ، بادمجون ، ترشی ، سیر و پیاز ، بین میوه هاهم فقط موز و سیب میخورم

حبوبات فقط، بامیه خورشتی،بین سبزی ها هم تره بقیه چیزا مجازه هم پزشک خودم هم پزشک اطفال گفت همه چی بخور

سوال های مرتبط

مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی