من تا سه نخوردم الان دیگه همه چیز به جز حبوبات می خورم
آره هندونه خیلی سرده و نفخ داره اگه بچت حساسه اصلا نخور
ولی طالبی و ملون اینا بهتره میتونی بخوری
طبع سردی داره نباید بخوری هم واسه بچه دل درد میشه هم رحم بعدا صدامیوفته مثل باد واژن خربزه بخور شیر زیاد میکنه
واقعا هندوانه نفح داره ؟؟؟
دونه هاشو کامل دربیار بخور نفخ تو دونه هاشه سعی کن یکی از اونا رو هم اشتباهی نخوری تا چهار ماهگی بچت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.