هندوانه نفخ اوره؟ شماها که شیر میدید مثل من نمیخورید؟

۵ پاسخ

من تا سه نخوردم الان دیگه همه چیز به جز حبوبات می خورم

آره هندونه خیلی سرده و نفخ داره اگه بچت حساسه اصلا نخور
ولی طالبی و ملون اینا بهتره میتونی بخوری

طبع سردی داره نباید بخوری هم واسه بچه دل درد میشه هم رحم بعدا صدامیوفته مثل باد واژن خربزه بخور شیر زیاد میکنه

واقعا هندوانه نفح داره ؟؟؟

دونه هاشو کامل دربیار بخور نفخ تو دونه هاشه سعی کن یکی از اونا رو هم اشتباهی نخوری تا چهار ماهگی بچت

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی